Digitale klantenkaart

Geef je klantenkaart digitaal

Fysieke klantenkaarten zijn verleden tijd. Met onze app geef je klanten eenvoudig een digitale klantenkaart die automatisch wordt opgeslagen op hun smartphone. Geen hoge investeringen en dure loyaliteit systemen meer, maar alsnog een uitgebreid slim spaarsysteem dat betaalbaar is en klanten motiveert om vaker terug te komen. Dit platform is speciaal opgezet om betaalbaar en toegankelijk te zijn voor midden- en kleine bedrijven.


Zodra je via dit platform een klant de eerste punten toekent, staat jouw klantenkaart al direct op hun telefoon. Vanaf dat moment heb je dan ook een digitale connectie met je klant, welke jou in staat stelt om krachtige marketing campagnes te runnen, omzet te verhogen en klant tevredenheid te verbeteren.


Een mobiele app

Punten uitdelen doe je via onze scanner app met je eigen account, deze is na registratie verbonden aan jouw bedrijf.

Camera als scanner

De app heeft een ingebouwde camera die het mogelijk maakt voor jou om de QR-code van de klant te kunnen scannen.

Klant ontvangt

Na het scannen van de QR-code kan jij aangeven wat de klant in zijn wallet zal ontvangen.

Beloning uitdelen

Wanneer een klant voldoende gespaard heeft, kan je de punten wederom via het scannen weer terug claimen.

Wat is een klantenkaart?

Een digitale klantenkaart stelt jouw bedrijf in staat om 24/7 digitaal verbonden te zijn met jouw klanten. Klanten kunnen hiermee punten sparen en deze ook weer flexibel bij jou inwisselen, zonder specifieke doel. Je kan meerdere soorten beloningen configureren, zodat klanten weten waarvoor ze sparen, maar uiteindelijk kan je ook elke individuele punt weer claimen zonder dat ze eerst een volle kaart nodig hebben. Daarnaast is het ook mogelijk om via de klantenkaart een 'stempelkaart' of 'strippenkaart' te verstrekken, welke ieder weer een eigen specifieke werking heeft.

Voorbeeld: Restaurant

Wanneer je een restaurant hebt, wil je klanten punten laten sparen. Jij bepaalt; Voor elke euro besteed krijgt de klant een punt bij het afrekenen. Vervolgens maak je een catalogus aan beloningen, zoals 100 punten voor een Teramisu dessert en 50 punten voor een Cola. De klant kan in de beloningen catalogus kijken welke beloningen interessant zijn en op basis daarvan bepalen hoeveel punten deze wilt sparen. Zodra de klant genoeg punten heeft gespaart, geeft de klant dit aan jou aan en claim jij het aantal punten.


Zo zorg je ervoor dat klanten terug blijven komen, want een gratis drankje of toetje bij hun favoriete restaurant laat een klant niet zo snel liggen.

Waarom is het beter?

Stel je voor, je kan alles over jouw bedrijf 24/7 naar jouw klanten communiceren, jouw acties, aanbiedingen en nieuwtjes. Enkele klanten zullen dat niet fijn vinden en zullen zich daarvoor afmelden, maar grotendeels van de klanten zal dit juist fijn vinden, want jij houdt ze op de hoogte waardoor ze dit zelf niet meer hoeven te doen! Wanneer je jouw klanten digitaal bij jou laat sparen, zal je automatisch over deze mogelijkheden beschikken en kan je zo jouw business nog meer laten groeien. 

En dat te bedenken dat dit platform ook nog eens betaalbaar is, er zijn geen opstart kosten en alles is speciaal ingericht voor de midden- en kleine ondernemers. Het is dus geen dure software en bevat als nog hele krachtige loyaliteit tools!

Klaar om te beginnen?

De basis van ons product is en blijft gratis, dus proberen kan geen kwaad, toch?
Als je nog ergens over twijfelt of vragen hebt, neem dan direct contact met ons op!