Het is voor veel mensen een gewoonte om hun inkopen te doen bij bedrijven waar ze bekend mee zijn. Voor jouw vaste klanten is bijvoorbeeld de keuze snel gemaakt om bij jou te winkelen, ze weten namelijk welke producten en kwaliteit jij levert.
Om te weten hoe je jouw bedrijf kan verbeteren, is het belangrijk om feedback te krijgen van jouw klanten. Zo nu en dan naar feedback vragen om jouw bedrijf te verbeteren kan nooit kwaad. Zo zou je bijvoorbeeld simpelweg kunnen vragen of ze konden vinden wat ze nodig hebben.
Veel bedrijven belonen hun vaste klanten voor hun loyaliteit. Op die manier toon je aan je klanten dat je het waardeert dat ze bij jou blijven kopen. Daarnaast kan je, wanneer je gebruik maakt van de juiste beloon middelen, ook nog eens zeer handige feedback inwinnen waarmee je jouw bedrijf nog meer kan verbeteren.
De bekende term 'Klant is koning' is niet voor niets zo populair. Iedere klant is een soort ambassadeur voor jouw bedrijf, zorg er dus voor dat je jouw klanten laat merken dat je hun waardeert en niet vergeet!
We hebben een digitale loyaliteit app gemaakt waarmee bedrijven hun klanten punten en stempels kunnen laten sparen. Het is volledig gratis! Misschien iets voor jouw bedrijf of een kennis?